Κύριε Σαμαρά...


Επειδή κ.Σαμαρά δυο χρόνια τώρα "σκίζετε
" τα μνημόνια και ο κ. Ευάγγελος από δίπλα μαζεύει τα χαρτάκια, εγώ σαν απλός πολίτης έχω να σας πω δύο κουβεντούλες:

Το καινούριο πακέτο που θα πάρετε (γιατί θα πάρετε), να μην το βγάλετε μνημόνιο, αφού σας ενοχλεί τόσο η λέξη, να το βγάλετε..... "εμπολάνιο".  Θα του ταιριάζει αυτή η ονομασία γιατί θα μας βγάλει από την εντατική που μας έχετε ακόμα και θα μας πάει κατευθείαν στο γραφείο κηδειών.

 Αν νομίζετε, ότι την Παρασκευή που ζητήσατε ψήφο εμπιστοσύνης και την πήρατε από τους καρεκλοκένταυρους όμοιούς σας, μπορείτε να μας δουλεύετε, είστε 'μακράν νυχτωμένος'. Θα σας "έβγαζα το καπέλο" αν ζητούσατε την ψήφο του λαού. Τότε να δω τι θα κάνατε.

Είπατε εκείνη την μέρα, ότι έχουμε βγει στις αγορές και δανειζόμαστε με χαμηλά επιτόκια. Μετά από ότι έχει γίνει τις τελευταίες μέρες θα λέγατε τα ίδια; 

Είπατε επίσης, πως άρχισαν οι φοροελαφρύνσεις και η ανακούφιση. Χαχα! Ας γελάσω! Όλος ο κόσμος γύρω μας νιώθει την θηλιά της εφορίας να τον σφίγγει ακόμα περισσότερο που δεν μπορεί πια να αναπνεύσει. Για πια ανακούφιση μιλάτε λοιπόν; Πόσο δούλεμα Θεέ μου!

Συνεχίσατε το παραλήρημα  λέγοντας ότι η ανεργία έπεσε τους τελευταίους μήνες και η ανάπτυξη άρχισε. Κύριε Σαμαρά, μάλλον έχετε περάσει κάποιο ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο και δεν το ξέρετε, αλλιώς...τι να σας πω; Στην γειτονιά μου έχουν κλείσει τον τελευταίο καιρό πάρα πολλά καταστήματα και δεν έχουν ανοίξει άλλα. Αυτό αν για σας είναι ανάπτυξη, για μένα είναι κατάντια! Όσο για τους άνεργους είμαι ένας από αυτούς.........ακόμα!

Και για το τέλος κ.Σαμαρά, αυτό που με έβγαλε εκτός εαυτού, ήταν ο λόγος που κάνατε για την "απομόνωση" του κ. Πρετεντέρη από τον Σύριζα. Τί δουλειά είχε ο Πρετεντέρης στη Βουλή κύριε;  Δεν έχω τι άλλο να πω.....το τερμάτισατε!!!!!!!!
   

                     Μ. Στρατή 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)