Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2017

Η μικρή Αννούλα χάρηκε αλλά... (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)


Έχει τελειώσει το μάθημα και η μικρή Albana από την Αλβανία βάζει τα βιβλία της στην τσάντα για να φύγει. 
Ξαφνικά την πλησιάζει η δασκάλα και της λέει:
- Καλή μου Albana. Πήρα μία απόφαση. Από σήμερα θα σε λέω Άννα και θα είσαι Ελληνίδα.

Γεμάτη χαρά η μικρή πηγαίνει γρήγορα στο σπίτι να πει τα καλά νέα στους γονείς της.
- Μπαμπά, μαμά!!! Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη και ενθουσιασμένη γιατί η δασκάλα μου είπε πως από σήμερα θα με λέει Άννα και θα είμαι Ελληνίδα.
Μόλις τέλειωσε την φράση της η μικρή την πιάνει και ο πατέρας και η μητέρα και την αρχίζουν στις "γρήγορες".
Την άλλη μέρα το πρωί βλέπει η δασκάλα την μικρή να μπαίνει στην αίθουσα γεμάτη μώλωπες. 
- Τι έγινε Αννούλα μου; Τι έπαθες και είσαι έτσι;
- Με έδειραν χθες δυο Αλβανοί κυρία...




stratimina68.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...