Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

Οι γιαγιάδες, ο Τοτός και οι ξανθιές (ΑΝΕΚΔΟΤΑ)


Είναι δυο γιαγιάδες 85 ετών και παρά την ηλικία τους έχουν ανοίξει μια "πικάντικη" συζήτηση. 
Σε κάποια φάση γυρίζει η κυρά Μαρίκα και ρωτάει την φίλη της:
- Δεν μου λες Πολυξένη μου. Αν αυτή την στιγμή σου έδιναν έναν παίδαρο να κοιμηθεί μαζί σου και ένα κουτί γεμάτο μπακλαβαδάκια, τι θα διάλεγες;
- Μα τι με ρωτάς Πολυξένη μου... Έχω εγώ δόντια για μπακλαβαδάκια; 


Είναι Δευτέρα πρωί και η δασκάλα ρωτάει τον Τοτό:
- Έγραψες το Σαββατοκύριακο 1.000 φορές την φράση "άλλη φορά δεν θα είμαι ξεχασιάρης";
Και η απάντηση του Τοτού:
- Το ξέχασα κυρία...


Δυο ξανθιές συζητούν:
- Γιατί είσαι στεναχωρημένη; 
- Άσε με έκοψαν στην οδήγηση.
- Γιατί τι έκανες λάθος:
- Με ρώτησαν τι βάζω όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο.
- Και τι τους είπες;
- Θεοδωρίδου...

stratimina68.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...