Οι γιαγιάδες, ο Τοτός και οι ξανθιές (ΑΝΕΚΔΟΤΑ)


Είναι δυο γιαγιάδες 85 ετών και παρά την ηλικία τους έχουν ανοίξει μια "πικάντικη" συζήτηση. 
Σε κάποια φάση γυρίζει η κυρά Μαρίκα και ρωτάει την φίλη της:
- Δεν μου λες Πολυξένη μου. Αν αυτή την στιγμή σου έδιναν έναν παίδαρο να κοιμηθεί μαζί σου και ένα κουτί γεμάτο μπακλαβαδάκια, τι θα διάλεγες;
- Μα τι με ρωτάς Πολυξένη μου... Έχω εγώ δόντια για μπακλαβαδάκια; 


Είναι Δευτέρα πρωί και η δασκάλα ρωτάει τον Τοτό:
- Έγραψες το Σαββατοκύριακο 1.000 φορές την φράση "άλλη φορά δεν θα είμαι ξεχασιάρης";
Και η απάντηση του Τοτού:
- Το ξέχασα κυρία...


Δυο ξανθιές συζητούν:
- Γιατί είσαι στεναχωρημένη; 
- Άσε με έκοψαν στην οδήγηση.
- Γιατί τι έκανες λάθος:
- Με ρώτησαν τι βάζω όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο.
- Και τι τους είπες;
- Θεοδωρίδου...

stratimina68.blogspot.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)