Ο Τοτός και η έκθεση... (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)


Η δασκάλα βάζει στο Τοτό και στους συμμαθητές του  να γράψουν μία έκθεση στο σπίτι και να την έχουν έτοιμη την επόμενη μέρα.
Τους είπε να γράψουν ότι θέλουν με τον όρο ότι στον επίλογο και συγκεκριμένα στη τελευταία φράση θα πρέπει να γράψουν "Μάνα είναι μόνο μία".
Όλα τα παιδιά την επομένη το πρωί άρχισαν να διαβάζουν δυνατά τι έγραψε το καθένα.
Η Μαρία έγραψε για την μαμά της ότι δουλεύει πολλές ώρες στη τράπεζα αλλά παρ'όλα αυτά όταν γυρίζει σπίτι, μαγειρεύει, καθαρίζει την διαβάζει και παίζει μαζί της διάφορα παιχνίδια. Και στο τέλος, λέει, ότι μετά από όλα αυτά το μόνο που έχω να πω είναι ότι "μάνα είναι μόνο μία".
Μετά ο Γιωργάκης διάβασε την δική του. Έλεγε λοιπόν ότι η μαμά του δεν δουλεύει αλλά όλη μέρα σπίτι δεν σταματά λεπτό. Φροντίζει αυτόν και τα τέσσερα αδέλφια του ώστε να μη τους λείψει τίποτα. Και στο τέλος κλείνει την αφήγηση του με την φράση "μάνα είναι μόνο μία".
Για να μη τα πολυλογώ όλα τα παιδιά πάνω κάτω έγραψαν παρόμοια πράγματα.
 Είχε μείνει τελευταία η έκθεση που έγραψε ο Τοτός.
Σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να διαβάζει:

- Την περασμένη Κυριακή είχε έρθει επίσκεψη στο σπίτι μας η θεία μου η Κατερίνα. Η μαμά μου της έβγαλε διάφορα μεζεδάκια και την ρώτησε αν ήθελε να πιει κάτι. Η θεία μου ζήτησε μια coca-cola και η μαμά μου με έστειλε να πάω στο ψυγείο να φέρω δύο, μια για την θεία και μία για κείνη.
 Εγώ όμως όταν πήγα στο ψυγείο είδα πως είχε μείνει μόνο μία coca-cola. Τότε και εγώ φώναξα:
- Μάνα, είναι μόνο μία!!! 

stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν