Η σαρανταποδαρούσα δεν ήταν κουφή. (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)




Ένας άντρας, συλλέκτης παράξενων ζώων μπαίνει σε ένα κατάστημα που πουλάει τέτοια ζωάκια.

- Καλημέρα σας! Θα ήθελα να αγοράσω το πιο παράξενο ζώο που έχετε.

- Έχουμε έναν γάιδαρο που πετάει κύριε.
- Τέτοιον έχω πάρει εδώ και 2 χρόνια.
- Έχουμε και έναν παπαγάλο που μιλάει 3 γλώσσες. 
- Ένας τέτοιος παπαγάλος ήταν η πρώτη μου αγορά.
-  Νομίζω πως σας βρήκα κάτι που δεν το έχετε. Χθες μου έφεραν μία σαρανταποδαρούσα που μιλάει άπταιστα ελληνικά.
- Ναι όντως σαρανταποδαρούσα δεν έχω. Θα την αγοράσω. Πόσο κάνει?
- 10.000 ευρώ κύριε.
- Μα είναι πολλά λεφτά...
- Είναι όμως το πιο παράξενο ζώο που έχω.
- Οκ... Θα την αγοράσω.
Πήρε την σαρανταποδαρούσα και γύρισε στο σπίτι του ευχαριστημένος. Το απόγευμα της ίδιας μέρας ήθελε να τσεκάρει πόσο καλό είναι το απόκτημά του. Γυρίζει λοιπόν και της λέει:
- Θα βγω έξω για πίτσα και μπύρες θα έρθεις μαζί?
Η σαρανταποδαρούσα δε του έδωσε καμία απάντηση.
Μετά από 3 λεπτά την ξαναρωτά:
- Θα βγω έξω για πίτσα και μπύρες θα έρθεις μαζί μου?
Τσιμουδιά η σαρανταποδαρούσα.
Στεναχωρημένος ο άντρας σκεφτόταν ότι πήγαν χαμένα τα λεφτά που έδωσε. Αλλά σκέφτηκε να κάνει μια τελευταία προσπάθεια πριν την πάει πίσω.
- Εγώ σκέφτομαι να πάω μια βόλτα να πιω καμιά μπύρα και να φάω πίτσα, θα έρθεις επιτέλους μαζί?
Και η σαρανταποδαρούσα:
- Τι φωνάζεις, δεν είμαι κουφή. Τα κορδόνια μου δένω!

stratimina68.blogspot.gr



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν