Όλα για σένα Σπύρο μου... (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

ΟΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΠΥΡΟ ΜΟΥ...

Είναι ένα ζευγάρι παντρεμένο 45 χρόνια και συζητούν ένα  βράδυ στο μπαλκόνι τους.
Ο κυρ Σπύρος λέει στην κυρά Μάρω:
- Μάρω μου, θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι που το έχω βάρος στην ψυχή μου.
- Τι συμβαίνει Σπύρο μου; Με κάνεις και ανησυχώ!
- Κοίτα καλή μου γυναίκα, εγώ στην κοινή μας ζωή πήγα τρεις φορές με άλλες γυναίκες. Δεν ήταν κάτι σημαντικό για μένα απλά προέκυψε...
- Τι λες τώρα, πότε έγινε αυτό και ποιες ήταν τις ξέρω;
- Η πρώτη φορά έγινε όταν ήσουν έγκυος στο γιο μας και είχες πάει στην μαμά σου στο χωριό. Ε, σαν άντρας και εγώ είχα πάει σε έναν οίκο ανοχής και έγινε.
- Η δεύτερη;
- Η δεύτερη ήταν όταν ήμουν Δήμαρχος και ένα βράδυ που είχα κάτσει μέχρι αργά στο γραφείο η γραμματέας μου ρίχτηκε κανονικά. Εκείνο το καιρό ήμασταν λίγο τσακωμένοι οι δυο μας και ενέδωσα χωρίς να το καταλάβω.
- Και η τρίτη;
- Την τρίτη φορά ήσουν πάλι έγκυος, στην κόρη μας, και είχαμε πολύ καιρό να κάνουμε κάτι. Ε, όταν είχα κατεβεί για δύο μέρες στην Αθήνα για δουλειές πήγα πάλι σε έναν οίκο ανοχής και έγινε...
Η γυναίκα του τον κοίταζε προβληματισμένη.

Ο κυρ Σπύρος μετά από λίγο την ρωτάει:
- Τι θα γίνει, δεν θα αντιδράσεις σε όλα αυτά που σου είπα;

Κοίτα να δεις Σπύρο μου. Εσύ μου είπες πως με απάτησες τρεις φορές. Μετά από αυτό πρέπει να σου πω και εγώ κάτι. Και εγώ σε απάτησα και μάλιστα τρεις φορές.
Ο κυρ Σπύρος άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία. Αφού συνήλθε λίγο είπε στην κυρά Μάρω.
- Και δεν μου λες, τους ξέρω αυτούς που πήγες;
- Θα σου τα πω όλα, εδώ που φτάσαμε ας τα πούμε όλα. Η πρώτη φορά ήταν όταν ήσουν στο στρατό. Θυμάσαι πόσο καιρό είχες φάει φυλακή από τον λοχαγό σου;
- Ναι θυμάμαι, αλλά τελικά μειώθηκε πάρα πολύ η ποινή μου και βγήκα νωρίτερα.
- Αν δεν ήμουν εγώ Σπύρο μου με τα μυαλά που είχες ακόμα φυλακή θα ήσουν...
- Δηλαδή θες να μου πεις πως πήγες με το λοχαγό μου;
- Τι να κάνω; Όλα για σένα Σπύρο μου.

- Η δεύτερη;   Ρώτησε ο κυρ Σπύρος με τρεμάμενη φωνή.
- Θυμάσαι που χρωστούσες χρόνια το μάθημα της φυσικής στο Πανεπιστήμιο και ο καθηγητής πάντα σε έκοβε;
- Θυμάμαι...  Είπε ο παππούς που ένιωθε την φωνή του να τρέμει.
- Αν δεν ήμουν εγώ, το  πτυχίο δεν θα το είχες πάρει. Πήγα με τον καθηγητή σου! Τι να κάνω; Όλα για σένα Σπύρο μου...

Δεν πίστευε με την ευκολία που η γυναίκα του εξιστορούσε όλα αυτά. Μάζεψε όση υπομονή του είχε μείνει και την ρωτάει.
- Και ο τρίτος;
- Δεν ήταν ακριβώς τρίτος Σπύρο μου.

Και ο παππούς γεμάτος ανακούφιση.
- Δηλαδή, δεν υπήρχε ολοκλήρωση της πράξης; 

- Κοίτα, θυμάσαι που προσπαθούσες χρόνια να γίνεις Δήμαρχος; Θυμάσαι που σου έλειπαν περίπου 550 ψήφοι για να γίνει αυτό;  Ε...αν δεν ήμουν εγώ, Δήμαρχος δεν θα είχες γίνει ποτέ. Τι να κάνω όλα για σένα Σπύρο μου...

Κείμενο: Μ. Στρατή.
stratimina68.blogspot.gr







Σχόλια

  1. χαχαχαχαχαχα κλαίω!!!...
    Να είσαι καλά φιλενάδα μου, με έκανες και γέλασα με τη ψυχή μου!!
    Φιλιά, να περνάς όμορφα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)